مجموعه کتاب وپروژه

مجموعه کتاب وپروژه

پروژه همراه باعکس

به وبلاگ من خوش امدید



نظرات شما عزیزان:

نیما
ساعت21:11---2 آذر 1391
سلام
وبلاگ خوبی دارید،خوشحال میشم به ما هم سر یزنید
http://samadl.com/
و در صورت تبادل لینک به آدرس زیر مراجعه کنید.
http://samadl.com/links/

موفق باشید


بهمن
ساعت11:26---28 آبان 1390
سلام دوست عزیز
وبلاگ خوبی داری
فقط یه نکته به ذهنم رسید گفتم بگم
عکس هایی رو که گذاشتی تو وبلاگت خیلی بزرگن و از طرفین اومدن بیرون
یا قالبت رو عوض کن یا عکس هاتو کوچیک کن
موفق باشی


reza
ساعت9:48---13 آبان 1390
سلام به دوست عزیزم می خوام از امروز واست یک فرصت شغلی توی اینترنت فراهم کنم بیا توی سایتم چند تا سایت هست که باید توشون ثبت نام کنی کار باهاشون خیلی اسونه فقط می خواد روزی نیم ساعت وقتتو بزاری اما خداییش خیلی کاره خوبیه توی سایت ها ثبت نام می کنی و سایت هر روز بهت تعدادی تبلیغ میده که شما باید روی اون ها کلیک کنید و پولنتون رو بگیرید تمام برداشت ها از سایت از طریق کارت های عضو شتاب (عابر بانک) انجام میشه هیچ ریسکی نیست برای اطلاعات بیشتر برو توی سایت هایی که بنرشون رو گزاشتم تا همه چیز رو متوجه بشی من الان خودم زیر مجموعه خریدم و دارم ماهی 150 هزار تومن در میارم
برو ثبت نام کن اگه پشیمون شدی هر چی می خوای بگو
www.rezabux17.loxblog.com برو تو سایتم


hassan
ساعت11:08---18 فروردين 1390
واقعا عکس زیباست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: حسین عباسیان ׀ تاریخ: پنج شنبه 28 بهمن 1398برچسب:حسین عباسیان,مجموعه پروژه وکتاب, خوش امدید, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , hosseinabbasian.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com